- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Reklama elementów przyrody nieożywionej

    Celem jest zebranie informacji na temat opcjonalnych sposobów upowszechniania elementów przyrody nieożywionej

    który Pana/Pani zdaniem z niżej wymienionych sposobów promocji atrakcji turystycznych i geoturystycznych najlepiej odpowiada ich upowszechnianiu?

      Pytanie numer 1 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czego Pana/Pani zdaniem brakuje w miejscach występowania elementów przyrody nieożywionej?

      Pytanie numer 2 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 3 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 4 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    wykształcenie

      Pytanie numer 5 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac