- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     
    ANKIETA BADAJĄCA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW Z JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH W URZĘDZIE GMINY W CEWICACH

    ANKIETA BADAJĄCA SATYSFAKCJĘ KLIENTÓW Z JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH W URZĘDZIE GMINY W CEWICACH

    Szanowna Pani, Szanowny Panie Uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiety badającej satysfakcję klientów z jakości usług publicznych w Urzędzie Gminy w Cewicach. Państwa opinie posłużą do ulepszenia usług świadczonych przez Naszą jednostkę i w efekcie podniesienia satysfakcji odwiedzających Nas klientów. Wypełnione ankiety prosimy składać do skrzynki w Kancelarii Ogólnej. Dziękujemy za poświęcenie czasu i wypełnienie ankiety. Wójt Gminy Cewice

    Jak ocenia Pani/Pan

      Pytanie numer 1 z 14

      Bardzo wysoko Wysoko Średnio Nisko Bardzo nisko
    Warunki lokalowe Urzędu
    Godziny pracy Urzędu
    Dostępność dla osób niepełnosprawnych
    Organizację obsługi klientów
    Możliwości elektronicznego załatawienia sprawy
    Stronę internetową Urzędu

    Jak ocenia Pani/Pan funkcjonalność umieszczonych w budynku Urzędu Gminy tablic informacyjnych i oznaczeń poszczególnych pomieszczeń?

      Pytanie numer 2 z 14

    Jak ocenia Pani/Pan działanie Sekretariatu Urzędu?

      Pytanie numer 3 z 14

    Jak ocenia Pani/Pan pracownika obsługującego Pana/Pani sprawę pod kątem

      Pytanie numer 4 z 14

      Bardzo wysoko Wysoko Średnio Nisko Bardzo nisko
    Uprzejmości i kultury obsługi
    Wiedzy i kompetencji
    Komunikatywności
    Udzielania instrukcji wypełniania dokumentów

    Jak ocenia Pani/Pan działanie Urzędu Gminy w zakresie

      Pytanie numer 5 z 14

      Bardzo wysoko Wysoko Średnio Nisko Bardzo nisko
    Uzyskiwania rzetelnych informacji
    Dostępności odpowiednich druków wniosków, formularzy
    Terminowości rozpatrywania spraw

    Jak ogólnie ocenia Pani/Pan swoje zadowolenie z obsługi w Urzędzie Gminy?

      Pytanie numer 6 z 14

    Czym w szczególności kieruje się Pani/Pan przy ocenie jakości obsługi w Urzędzie Gminy

      Pytanie numer 7 z 14

    Czy według Pani/Pana należałoby coś zmienić w organizacji Urzędu Gminy w celu usprawnienia obsługi interesantów? Jeśli tak to prosimy o podzielenie się opinią poniżej

      Pytanie numer 8 z 14



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 9 z 14

    Status klienta

      Pytanie numer 10 z 14

    Przedział wiekowy

      Pytanie numer 11 z 14

    Cel wizyty

      Pytanie numer 12 z 14



    Data wizyty (miesiąc i rok)

      Pytanie numer 13 z 14



    Referat/ komórka organizacyjna obsługująca Panią/Pana podczas wizyty

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac