- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    \"Ugotowani\"- popularność i wpływ na nawyki żywieniowe

    Jestesmy studentami drugiego roku zarządzania na Politechnice Częstochowskiej i naszym zadaniem jest przeprowadzenie badania ankietowego na temat popularności programu \"Ugotowani\" i jego wpływu na nawyki żywieniowe studentów. Uprzejmie prosimy o wypełnienie naszej ankiety. Ma ona charakter anonimowy. Wyniki badania zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych. Pytania są jednokrotnego wyboru.

    Jakiego rodzaju posiłki spożywa Pan/i najczęściej?

      Pytanie numer 1 z 15

    Czy przywiązuje Pan/i uwagę do pochodzenia i jakości produktów?

      Pytanie numer 2 z 15

    Czy słyszał/a Pan/i o programie \"Ugotowani\'? Jeśli tak, to czy oglądał/a Pan/i kiedykolwiek ten program? ( jeśli nie przejdź do metryczki)

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy podobał się Panu/i ten program ?

      Pytanie numer 4 z 15

    Jak często ogląda Pan/i program \"Ugotowani\'?

      Pytanie numer 5 z 15

    Czy ten program wywarł jakikolwiek wpływ na Pani/a nawyki żywieniowe ?

      Pytanie numer 6 z 15



    Co sądzi Pan/i o publicznym obnażaniu swojego życia prywatnego ?

      Pytanie numer 7 z 15



    Jakie, Pańskim zdaniem, są największe zalety programu \"Ugotowani\'\'?

      Pytanie numer 8 z 15



    Jakie, Pańskim zdaniem, są największe wady programu \"Ugotowani\'\'?

      Pytanie numer 9 z 15



    Czy chciałby/chciałaby Pan/i wystąpić w programie \"Ugotowani\'?

      Pytanie numer 10 z 15

    Czy udział polskich gwiazd show-biznesu w tym programie miałby wpływ na Pańskie zdanie na temat programu \"Ugotowani\'? (Dlaczego?)

      Pytanie numer 11 z 15



    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 12 z 15

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 13 z 15

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 14 z 15

    Wykształcenie

      Pytanie numer 15 z 15




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac