- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie poziomu zadowolenia klientów z jakości obsługi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej

    Szanowni Państwo! W trosce o podnoszenie jakości pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej oraz w celu zapewnienia jak najlepszego zaspokajania Państwa potrzeb i oczekiwań, uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższej ankiety. Państwa ocena oraz przekazane uwagi zostaną wnikliwie przeanalizowane i będą pomocne w usprawnianiu usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej. Ankieta jest anonimowa i ma charakter dobrowolny. Dziękujemy!

    Czy jest Pan/Pani zadowolona z jakości obsługi w tutejszym Urzędzie?

      Pytanie numer 1 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy przebieg ostatniej wizyty spełnił Pana/Pani oczekiwania?

      Pytanie numer 2 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy informacje o usługach Urzędu były łatwo dostępne (punkt informacyjny Urzędu, ulotki, plakaty, strona internetowa, Facebook)?

      Pytanie numer 3 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak ogólnie ocenia Pan/Pani funkcjonowanie tutejszego Urzędu?

      Pytanie numer 4 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 5 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przedział wieku:

      Pytanie numer 6 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Inne uwagi, wskazówki, propozycje:

      Pytanie numer 7 z 7






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac