- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta zadowolenia Klientów Bosch Serwis Wojtkowiak

    Nieustający proces doskonalenia jakości i kompetencji obsługi leży u podstaw funkcjonowania sieci warsztatów samochodowych Bosch Car Service. Państwa opinie są dla nas najcenniejszą informacją i wskazówką jak unikać słabych i wzmacniać mocne strony. Mobilizują do działania w kierunku wzmacniania korzyści oczekiwanych przez naszych obecnych i przyszłych Klientów. Szanowny Kliencie, jeśli skorzystałeś z naszych usług, podziel się z nami swoja opinią wypełniając poniższa ankietę

    W jaki sposób dowiedzieli się Państwo o naszym serwisie?

      Pytanie numer 1 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak oceniacie Państwo łatwość dotarcia do serwisu. Prosimy wybrać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 2 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przyczyna wizyty w serwisie

      Pytanie numer 3 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak oceniacie Państwo kompetencje i fachową obsługę przy przyjęciu i odbiorze samochodu? Prosimy wybrać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 4 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo precyzyjne określenie zakresu zlecanej usługi i orientacyjnego kosztu? Prosimy wybrać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 5 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo informowanie w przypadkach nieprzewidzianych zmian w zakresie usługi, kosztów oraz terminu zakończenia? Prosimy wybrać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 6 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo trafność oszacowania kosztów i ich wyjaśnienie? Prosimy wybrać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 7 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie jest Państwa ogólne wrażenie z obsługi przez personel warsztatu? Prosimy wybrać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 8 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo jakość wykonanej naprawy/przeglądu wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 9 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo korzystną cenowo ofertę na usługi i części wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 10 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo krótki czas naprawy wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 11 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo terminowość naprawy wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 12 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest Państwa ogólna ocena Punktu Obsługi Klienta wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 13 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo czystość pojazdu po zakończeniu usługi wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 14 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo godziny otwarcia serwisu wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 15 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo kontakt z serwisem (telefon, internet, e-mail) wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 16 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo sprawną realizację formalności (od zlecenia do rozliczenia naprawy )wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle).

      Pytanie numer 17 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy podczas wizyty od razu usunięto wszystkie zgłoszone usterki?

      Pytanie numer 18 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli w poprzednim pytaniu udzieliliście Państwo odpowiedzi NIE, prosimy o podanie przyczyny nie wykonania całości zleconej usługi:

      Pytanie numer 19 z 27



    Jak całościowo ocenilibyście Państwo swój poziom zadowolenia z obsługi wg skali: 5 (jestem zachwycony/a), 4 (jestem bardzo zadowolony/a), 3 (jestem zadowolony/a), 2 (jestem trochę rozczarowany/a), 1 (jestem całkowicie rozczarowany/a).

      Pytanie numer 20 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy polecilibyście Państwo nasz serwis swojej rodzinie i znajomym?

      Pytanie numer 21 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy odwiedzą Państwo ponownie nasz serwis?

      Pytanie numer 22 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy macie Państwo dodatkowe uwagi (zarówno pozytywne, jak i negatywne) dotyczące jakości obsługi? Jeżeli tak, prosimy o przedstawienie ich poniżej:

      Pytanie numer 23 z 27

    Prosimy o podanie kilku informacji statystycznych. Państwa wiek?

      Pytanie numer 24 z 27

    Prosimy o podanie kilku informacji statystycznych. Państwa wykształcenie?

      Pytanie numer 25 z 27

    Jaki jest Państwa miesięczny dochód przed opodatkowaniem?

      Pytanie numer 26 z 27

    Jaki jest wiek naprawianego pojazdu?

      Pytanie numer 27 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac