- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Skuteczność narzędzi komunikacji marketingowej

    Poniższa ankieta posłuży mi do napisania pracy magisterskiej na temat zastosowania internetowych narzędzi komunikacji w obszarze marketingu przedsiębiorstwa. Ankieta jest anonimowa, jej wyniki wykorzystam jedynie do przygotowania części badawczej pracy.

    Jakie pełni Pan/Pani stanowisko?

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie jest Pana/Pani doświadczenie w branży marketingowej?

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę o ocenę skuteczności następujących metod komunikacji w marketingu.

      Pytanie numer 4 z 11

      nieskuteczna skuteczna wyjątkowo skuteczna
    social media marketing
    blog
    newsletter i e-mail
    strony internetowe i reklamy

    Czy realizujecie Państwo także komunikację marketingową w socialmedia? Jakie kanały (portale społecznościowe) odgrywają tam największą rolę?

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest główny cel Państwa komunikacji marketingowej?

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co było powodem realizacji komunikacji marketingowej w kanałach social media?

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy działania w social media zlecacie Państwo zewnętrznym firmom?

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w najbliższych miesiącach planujecie Państwo zwiększenie aktywności marketingowej w kanałach social media?

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Duża część ekspertów uważa, że realizacja komunikacji marketingowej w kanałach social media jest już po prostu koniecznością, a brak takich działań może oznaczać wyraźne straty i uniemożliwienie rozwoju firmy? Czy podziela Pan/Pani takie zdanie?

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Państwa obserwacji i doświadczeń komunikacja marketingowa w social media jest coraz bardziej znaczącą i w przyszłości może zdominować (albo nawet zastąpić) bardziej tradycyjne i (zazwyczaj mniej skuteczne) metody?

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac