- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Satysfakcja klientów sieci komórkowych

    Jestem studentką trzeciego roku kierunku ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Zwracam się z do Pana/i z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Jej celem jest zbadanie satysfakcji klientów różnych sieci komórkowych. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą jedynie jako materiał do mojej pracy licencjackiej. Uprzejmie proszę o udzielenie pełnych, obiektywnych odpowiedzi na pytania. Z góry dziękuję za rzeczowe wypełnienie ankiety. Anna Dyczek

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac