- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Analiza poziomu informacji pasażerskiej w komunikacji miejskiej w Katowicach.

    Badanie ma na celu określenie poziomu informacji w komunikacji miejskiej w Katowicach.

    1. Jak ocenia Pan/Pani obecny stan informacji pasażerskiej w komunikacji miejskiej w skali od 1-10? (gdzie 1- źle 10- doskonale.)

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie cechy informacji są dla Pana/Pani najważniejsze?

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka informacja jest dla Pana/Pani najistotniejsza na przystanku?

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy rozkład jazdy na przystanku jest dla Pana/Pani czytelny?

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić jakość poszczególnych informacji w skali od 1 do 10. (W pojeździe oraz na zewnątrz pojazdu) gdzie 1- nieistotne 10- istotne.

      Pytanie numer 5 z 12

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    informacja o biletomacie
    informacja o następnym przystanku
    kierunek i numer linii
    mapa z trasą przejazdu
    informacja głosowa
    możliwość przesiadki
    schemat sieci

    Proszę ocenić czytelność i obsługę automatu biletowego w pojeździe w skali od 1 do 10, (gdzie 1 –źle, 10- doskonale)

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić jakość informacji głosowej w pojeździe w skali od 1 do 10, (gdzie 1-słaba, 10-doskonała)

      Pytanie numer 7 z 12

    Jak często podróżuje Pan/Pani komunikacją miejską?

      Pytanie numer 8 z 12

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 9 z 12

    Jakie propozycje usprawnienia informacji chciałby/aby Pan/Pani zaproponować?

      Pytanie numer 10 z 12

    Proszę określić swój wiek.

      Pytanie numer 11 z 12

    Status zawodowy

      Pytanie numer 12 z 12




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac