- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Korzystanie z usług PKP

    Ankieta ma na celu pokazanie stosunku podróżnych do podmiotu PKP.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/ Pani z usług PKP ?

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana/ Pani poziom Polskich Kolei Państwowych wzròsł na przestrzeni lat ?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana/ Pani obsługa pociągu jest na wysokim poziomie ?

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzysta Pan/ Pani z usług wagonu barowego w pociągu ?

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana/ Pani wagon barowy w pociągu jest niezbędny?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pana/ Pani w pociągu powinny się znajdować przedziały dla palących ?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/ Pani zdaniem ceny biletów bez ulgi są wysokie ?

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/ Pani zdaniem inwestycja w Pendolino była słuszna ?

      Pytanie numer 11 z 12

    Co Pana/ Pani zdaniem należałoby zmienić w Polskich Kolejach Państwowych ?

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac