Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Ocena spotkania DCE
Serdecznie zapraszamy do oceny spotkania DCE. Wyniki pozwolą nam udoskonalić kolejne edycje.
Jak ogólnie oceniacie Państwo spotkanie DCE
Pytanie numer
1
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo dobrze
dobrze
tak sobie
źle
bardzo źle
Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia modułu Customer journey to POS, navigation at POS, czyli jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego (Austin Campbell, Bartłomiej Dudka)
Pytanie numer
2
z 16
Bardzo dobrze
Wpisz komentarz:
dobrze
Wpisz komentarz:
tak sobie
Wpisz komentarz:
źle
Wpisz komentarz:
bardzo źle
Wpisz komentarz:
Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną modułu Customer journey to POS, navigation at POS, czyli jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego (Austin Campbell, Bartłomiej Dudka)
Pytanie numer
3
z 16
Bardzo przydatna
Przydatna
Taka sobie
Mało przydatna
Nieprzydatna
Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia warsztatu Case Austria, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż (Thomas Schumacher)
Pytanie numer
4
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo dobrze
dobrze
tak sobie
źle
bardzo źle
Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną warsztatu Case Austria, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż (Thomas Schumacher)
Pytanie numer
5
z 16
Bardzo przydatna
Przydatna
Taka sobie
Mało przydatna
Nieprzydatna
Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia warsztatu POS strefa kasowa: Case Polska, czyli jak polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż (Marcin Chłodnicki)
Pytanie numer
6
z 16
bardzo dobrze
dobrze
tak sobie
źle
bardzo źle
Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczna warsztatu POS strefa kasowa: Case Polska, czyli jak polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż (Marcin Chłodnicki)
Pytanie numer
7
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Bardzo przydatna
Przydatna
Taka sobie
Mało przydatna
Nieprzydatna
Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia modułu Software i hardware skutecznej sprzedaży, czyli co zrobić by klienci powracali Merchandising jako hardware (Austin Campbell, Thomas Schumacher)
Pytanie numer
8
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo dobrze
dobrze
tak sobie
źle
bardzo źle
Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną modułu Software i hardware skutecznej sprzedaży, czyli co zrobić by klienci powracali Merchandising jako hardware (Austin Campbell, Thomas Schumacher)
Pytanie numer
9
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Bardzo przydatna
Przydatna
Taka sobie
Mało przydatna
Nieprzydatna
Jak ocenicie Państwo sposób prowadzenia modułu Customer service jako software (Bartłomiej Dudka, Dominika Maciejak)
Pytanie numer
10
z 16
bardzo dobrze
dobrze
tak sobie
źle
bardzo źle
Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną modułu Customer service jako software (Bartłomiej Dudka, Dominika Maciejak)
Pytanie numer
11
z 16
Bardzo przydatna
Przydatna
Taka sobie
Mało przydatna
Nieprzydatna
żadne z powyższych
nie dotyczy
Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia modułu Online/ offline. W jakim stopniu handel elektroniczny wpłynie na zmiany w handlu tradycyjnym? Ewolucja zachowań zakupowych generacji Z i generacji Y, czyli jak rysuje się obraz konsumentów najbliższej dekady (Jacek Kotarbiński)
Pytanie numer
12
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
bardzo dobrze
dobrze
tak sobie
źle
bardzo źle
Jak oceniacie Państwo przydatność modułu Online/ offline. W jakim stopniu handel elektroniczny wpłynie na zmiany w handlu tradycyjnym? Ewolucja zachowań zakupowych generacji Z i generacji Y, czyli jak rysuje się obraz konsumentów najbliższej dekady (Jacek Kotarbiński)
Pytanie numer
13
z 16
Bardzo przydatna
Przydatna
Taka sobie
Mało przydatna
Nieprzydatna
Jak oceniacie Państwo stopień sucharowatości żartów prowadzącego
Pytanie numer
14
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Dał chłop radę
Widuje się lepszych
Średnio
Karol Strasburger (czerstwo)
Rozpacz i zgroza
Zaznacz element, który według Państwa wyszedł nam najlepiej:
Pytanie numer
15
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wybierz:
katering
miejsce
informacja
prowadzący
temat
materiały
Zaznacz element nad którym musimy jeszcze popracować:
Pytanie numer
16
z 16
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
katering
miejsce
informacja
prowadzący
temat
materiały
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »