- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena spotkania DCE

    Serdecznie zapraszamy do oceny spotkania DCE. Wyniki pozwolą nam udoskonalić kolejne edycje.

    Jak ogólnie oceniacie Państwo spotkanie DCE

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia modułu Customer journey to POS, navigation at POS, czyli jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego (Austin Campbell, Bartłomiej Dudka)

      Pytanie numer 2 z 16

    Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną modułu Customer journey to POS, navigation at POS, czyli jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego (Austin Campbell, Bartłomiej Dudka)

      Pytanie numer 3 z 16

    Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia warsztatu Case Austria, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż (Thomas Schumacher)

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną warsztatu Case Austria, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż (Thomas Schumacher)

      Pytanie numer 5 z 16

    Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia warsztatu POS strefa kasowa: Case Polska, czyli jak polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż (Marcin Chłodnicki)

      Pytanie numer 6 z 16

    Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczna warsztatu POS strefa kasowa: Case Polska, czyli jak polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż (Marcin Chłodnicki)

      Pytanie numer 7 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia modułu Software i hardware skutecznej sprzedaży, czyli co zrobić by klienci powracali Merchandising jako hardware (Austin Campbell, Thomas Schumacher)

      Pytanie numer 8 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną modułu Software i hardware skutecznej sprzedaży, czyli co zrobić by klienci powracali Merchandising jako hardware (Austin Campbell, Thomas Schumacher)

      Pytanie numer 9 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenicie Państwo sposób prowadzenia modułu Customer service jako software (Bartłomiej Dudka, Dominika Maciejak)

      Pytanie numer 10 z 16

    Jak oceniacie Państwo przydatność praktyczną modułu Customer service jako software (Bartłomiej Dudka, Dominika Maciejak)

      Pytanie numer 11 z 16

    Jak oceniacie Państwo sposób prowadzenia modułu Online/ offline. W jakim stopniu handel elektroniczny wpłynie na zmiany w handlu tradycyjnym? Ewolucja zachowań zakupowych generacji Z i generacji Y, czyli jak rysuje się obraz konsumentów najbliższej dekady (Jacek Kotarbiński)

      Pytanie numer 12 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniacie Państwo przydatność modułu Online/ offline. W jakim stopniu handel elektroniczny wpłynie na zmiany w handlu tradycyjnym? Ewolucja zachowań zakupowych generacji Z i generacji Y, czyli jak rysuje się obraz konsumentów najbliższej dekady (Jacek Kotarbiński)

      Pytanie numer 13 z 16

    Jak oceniacie Państwo stopień sucharowatości żartów prowadzącego

      Pytanie numer 14 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zaznacz element, który według Państwa wyszedł nam najlepiej:

      Pytanie numer 15 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zaznacz element nad którym musimy jeszcze popracować:

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac