- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie 1

    product placement, celebrity endorsement

    Jaki masz stosunek do reklam, w których występują sławne osoby?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy produkt reklamowany przez sławną osobę zachęca Cię do zakupu?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupiłeś coś kiedyś, bo reklamowała to sławna osoba?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedyś reklama z udziałem celebryty zmieniła Twoje postrzeganie na dany produkt/markę? Jeśli tak to jak?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy według Ciebie sławna osoba jest wiarygodnym źródłem informacji o produkcie?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy łatwiej zapamiętujesz produkt/usługę, jeśli reklamuje je znana osoba?

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie reklamy pamiętasz z udziałem znanych osób? Wymień imię i nazwisko osoby oraz co reklamowała. Wymień tyle przypadków, ile pamiętasz, ale max. 5. Jeśli nie pamiętasz żadnej takiej reklamy, przejdź do pytania nr 9.

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Dlaczego zapamiętałeś powyższe reklamy? Możesz wybrać więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 8 z 21

    W przypadku, gdy wahasz się pomiędzy dwoma produktami, czy jakieś znaczenie (mające wpływ na wybór produktu) odgrywa fakt, iż w jednej z dwóch reklam owego produktu brała udział znana postać? Jeśli tak to wpisz w komentarzu jakie to miało znaczenie?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy często stykasz się z sytuacją, kiedy w filmie/serialu/programie pojawia się znana Ci marka/produkt (lokowanie produktu)?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupiłeś kiedyś produkt/usługę, bo widziałeś go w filmie bądź serialu? Jeśli tak - wpisz w komentarzu co kupiłeś. Jeśli nie, przejdź do pytania 13.

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak go przedstawiono?

      Pytanie numer 12 z 21

    Czy uważasz, że produkt, który pojawia się w filmie lub serialu to zapewne produkt dobrej jakości?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak wpłynęło na Ciebie lokowanie produktu?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pamiętasz jakieś przykłady lokowania produktu? Wymień tyle przypadków, ile pamiętasz (podaj tytuł filmu lub - jeśli go nie pamiętasz - napisz kilka słów go opisujących + nazwę produktu/marki), ale max. 5. Jeśli nie pamiętasz, przejdź do pyt. 17.

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Dlaczego je zapamiętałeś? (możesz zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 16 z 21

    Czy uważasz, że lokowanie ma wpływ na lepsze postrzeganie reklamowanego produktu?

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki masz stosunek do lokowania produktu?

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 20 z 21

    Wykształcenie:

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac