- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ gratyfikacji pozapłacowych na motywację pracowników.

    Celem badania jest uzyskanie należytej wiedzy na temat, jakie gratyfikacje pozapłacowe mają wpływ na motywację pracowników. Ankieta jest anonimowa, a dane uzyskane podczas badania zostaną wykorzystane do pracy magisterskiej. Z góry serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety.

    Jakie Pana/Pani zdaniem panują nastroje wśród koleżanek/kolegów z pracy, z którymi Pan/Pani spotyka się na codzień?

      Pytanie numer 1 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) z pracy w firmie, w której pracuje?

      Pytanie numer 2 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy czuje się Pan/Pani doceniany(a) w firmie, w której pracuje?

      Pytanie numer 3 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani wewnętrzną komunikację w firmie, w której Pan/Pani pracuje?

      Pytanie numer 4 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ma Pan/Pani poczucie stabilności i pewności w pracy?

      Pytanie numer 5 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dochody osiągane z pracy są (w odniesieniu do wkładu pracy, doświadczenia, wykształcenia oraz zajmowanego stanowiska):

      Pytanie numer 6 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy praca, którą Pan/Pani wykonuje jest satysfakcjonująca?

      Pytanie numer 7 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w pracy wykorzystuje Pan/Pani swoje kompetencje?

      Pytanie numer 8 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) z zadań, które realizuje na obecnym stanowisku?

      Pytanie numer 9 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani zadowolona(a) z możliwości rozwoju, jakie daje firma, w której pracuje?

      Pytanie numer 10 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy gdyby Pana/Pani przełożony poprosiłby Pana/Panią o pozostanie dłużej w pracy, ponieważ jest taka potrzeba, to jak Pan/Pani się do tego odniesie?

      Pytanie numer 11 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na ile poniższe czynniki płacowe motywują Pana/Panią do pracy? 1 – Zdecydowanie nie motywuje; 2 - Słabo motywuje; 3 - Średnio motywuje; 4 – Wystarczająco motywuje; 5 – Bardzo motywuje

      Pytanie numer 12 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Wysokość wynagrodzenia
    Premia
    Nagrody pieniężne
    Dodatki za pracę poza godzinami pracy, czy w warunkach szkodliwych

    Proszę pominąć to pytanie

      Pytanie numer 13 z 27

    Które z dodatkowych świadczeń pozapłacowych są dla Pana/Pani najważniejsze? Proszę wymienić maksymalnie trzy

      Pytanie numer 14 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Które z dodatkowych świadczeń pozapłacowych są dla Pana/Pani najmniej ważne? Proszę wymienić maksymalnie trzy

      Pytanie numer 15 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy wiąże Pan/Pani swoją przyszłość z obecną firmą?

      Pytanie numer 16 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na ile poniższe gratyfikacje pozapłacowe motywują Pana/Panią do pracy? 1 - zdecydowanie nie motywuje, 2 - słabo motywuje, 3 - średnio motywuje, 4 - motywuje, 5 - bardzo motywuje

      Pytanie numer 17 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Samochód słuzbowy
    Laptop
    Telefon komórkowy
    Zwrot kosztów dojazdu do pracy
    Pakiet usług medycznych
    Dodatkowe ubezpieczenie emerytalne, na życie
    Dopłaty do studiów, kursów, szkoleń
    Bilety na koncerty, do kina itp finansowane w całości lub w części przez pracodawcę
    Karnet sportowy
    Dopłata do wypoczynku
    Posiłki opłacane w całosci lub w części przez pracodawcę
    Zniżki na produkty i usługi firmy
    Akcje / obligacje firmy
    Bony towarowe
    Paczki świąteczne

    Na ile poniższe czynniki motywują Pana/Panią do pracy? 1 - zdecydowanie nie motywuje, 2 - słabo motywuje, 3 - średnio motywuje, 4 - wystarczająco motywuje, 5 - bardzo motywuje

      Pytanie numer 18 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Możliwość rozwoju zawodowego
    Zaufanie pracodawcy/przełożonego
    Jasno określone cele i zadania do wykonania
    Docenianie zaangażowania i sukcesów pracownika
    Elastyczny czas pracy - dostosowanie grafiku do pracownika
    Dyplomy, listy pochwalne
    Imprezy firmowe, wyjazdy integracyjne
    Jasne kryteria awansu
    Dobre warunki na stanowisku pracy
    Przyjazna atmosfera w miejscu pracy
    Dobra komunikacja z przełozonym
    Dobra komunikacja ze współpracownikami
    Możliwość podejmowania samodzielnych decyzji
    Przestrzeganie prawa pracy i przepisów BHP
    Równe traktowanie wszystkich pracowników
    Prestiżowa nazwa stanowiska (tytuł)
    Pewność zatrudnienia
    Przekazywanie informacji o planach firmy i kondycji
    Zainteresowanie pracownikiem w kwestiach pozazawodowych
    Niski poziom stresu w pracy

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 19 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 20 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak długo Pan/Pani pracuje w firmie?

      Pytanie numer 21 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie stanowisko Pan/Pani zajmuje?

      Pytanie numer 22 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 23 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie ma Pan/Pani wykształcenie?

      Pytanie numer 24 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ilu pracowników zatrudnia Pana/Pani firma?

      Pytanie numer 25 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 26 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Jakie korzyści pozapłacowe występujące w firmie Panu/Pani przysługują? Można zaznaczyć dowolną ilość odpowiedzi.

      Pytanie numer 27 z 27  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac