- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zastosowanie komputera w terapii pedagogicznej dzieci z dysleksją rozwojową

    Jestem studentką II roku studiów magisterskich. Prowadzę badania na temat zastosowania komputera w terapii pedagogicznej dzieci z dysleksją rozwojową. Uprzejmie proszę o wypełnienie kwestionariusza ankiety, zaznaczając prawidłowe odpowiedzi tak jak wskazuje dyspozycja w pytaniu. Proszę również o uzasadnienie wybranych odpowiedzi w wyznaczonych miejscach, co pozwoli na dokonanie analizy jakościowej. Za wysiłek i czas poświęcony na wypełnienie kwestionariusza ankiety bardzo dziękuję. Badania są anonimowe, służą celom naukowym.

    Płeć:

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 2 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykonywany zawód

      Pytanie numer 3 z 17



    Czy włącza Pan(i) komputer do klasycznej terapii pedagogicznej dzieci (bez względu na rodzaj zaburzenia) ? Proszę o uzasadnienie odpowiedzi.

      Pytanie numer 4 z 17



    Jak często włącza Pan(i) komputer do klasycznej terapii pedagogicznej dzieci ?

      Pytanie numer 5 z 17

    Na jakich zajęciach zastosowałby/zastosowałaby Pan(i) formę terapii pedagogicznej z udziałem komputera i gier komputerowych ?

      Pytanie numer 6 z 17



    Czy komputerowe programy terapeutyczne mają większe możliwości oddziaływania na dziecko niż klasyczne metody ? Proszę o uzasadnienie odpowiedzi.

      Pytanie numer 7 z 17



    Jak często stosuje Pan(i) komputer w terapii pedagogicznej dzieci dyslektycznych ?

      Pytanie numer 8 z 17

    Jakiego rodzaju programów komputerowych najczęściej używa Pan(i) pracując z dziećmi dyslektycznymi?

      Pytanie numer 9 z 17



    Czy zna Pan(i) przypadek dziecka, które zostało poddane tylko i wyłącznie komputerowej terapii pedagogicznej ?

      Pytanie numer 10 z 17

    Jakich działań dokonuje Pan(i) podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych na komputerze ?

      Pytanie numer 11 z 17



    Jakie działania wykonuje dziecko podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych na komputerze ?

      Pytanie numer 12 z 17



    Jak duże zmiany rozwojowe zauważył(a) Pan(i) po używaniu przez dziecko komputerowych programów terapeutycznych ?

      Pytanie numer 13 z 17

    Jakiego rodzaju zachowania zaobserwował(a) Pan(i) u dzieci z dysleksją rozwojową podczas używania różnych programów komputerowych ?

      Pytanie numer 14 z 17



    Jak zmieniło się zachowanie dzieci z dysleksją rozwojową po używaniu komputera lub programów komputerowych podczas terapii ?

      Pytanie numer 15 z 17



    Jaki dostrzega Pan(i) główny walor wykorzystania programów oraz gier terapeutycznych w terapii pedagogicznej dzieci dyslektycznych ?

      Pytanie numer 16 z 17



    Jak uczniowie z dysleksją rozwojową reagują na terapię z wykorzystaniem komputera ? Jak Pan(i) uważa, dlaczego tak się dzieje ? Proszę o uzasadnienie odpowiedzi.

      Pytanie numer 17 z 17






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac