- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rekrutacja i selekcja Online

    Ankieta została stworzona w celu zbadania potrzeb rekrutacji oraz selekcji pracowników przez internet. Jest skierowana do osób pracujących w dziale HR i mających wpływ na rekrutację pracowników.

    Określ swoją obecną sytuację zawodową.

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ilu pracowników zatrudnia Twoja firma?

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Twoja firma wykorzystuje Internet w procesach rekrutacyjnych (np. publikuje ogłoszenia w Internecie, przyjmuje zgłoszenia aplikacji przez Internet itp.)?

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Twojej firmie w procesach rekrutacyjnych wykorzystuje się testy kompetencji do oceny kandydatów?

      Pytanie numer 4 z 13

    Wyobraź sobie, że jesteś w trakcie szukania pracy. Czy uważasz za potrzebną i atrakcyjną możliwość wykorzystywania raz wprowadzonych przez siebie danych w CV do aplikowania na różne stanowiska?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Twojej firmie istnieje potrzeba automatyzacji złożonego procesu normalizacji wyników testów rekrutacyjnych oraz uzyskania informacji o pozycjonowaniu danego testu na obiektywnej skali trudności?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Twojej firmie istnieje potrzeba przeprowadzenia szybkiej, automatycznej weryfikacji, do którego aktualnie oferowanego stanowiska pracy najlepiej pasuje dany kandydat?

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę o odniesienie się do poniższych stwierdzeń dotyczących gier rekrutacyjnych. Gdzie: 1 - nie zgadzam się 2 - raczej nie 3 - raczej tak 4 - zgadzam się

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4
    Gry rekrutacyjne mogą pozytywnie wpłynąć na employer branding.
    Gry rekrutacyjne mogą przyczynić się do wzrostu aplikacji na dane stanowisko.
    Gry rekrutacyjne są jedynie chwilowym trendem na rynku.
    Gry rekrutacyjne mogą dokładniej zbadać określone kompetencje od innych narzędzi online.

    Czy w Twojej firmie istnieje potrzeba racjonalizacji zestawu kompetencji, które powinny być wymagane na danym stanowisku?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Twojej firmie istnieje potrzeba elastycznego nadawania i konsekwentnego stosowania kryteriów ocen i ich wag w ewaluacji kandydatów w procesach rekrutacji?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdyby Twoja firma rozważała korzystanie z aplikacji o cechach zaspokajających potrzeby wymienione w pytaniach ankiety ...

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Mniej niż 500 zł 500 zł – 750 zł 750 zł – 1000 zł 1000 zł – 1250 zł Powyżej 1250 zł
    ... jaką miesięczną cenę uważasz za niską z punktu widzenia budżetu firmy, ale nie budzącą wątpliwości co do jakości rozwiązania? (Cena dotyczy miesięcznego abonamentu na nieograniczoną liczbę rekrutacji
    ... jaką cenę miesięcznego abonamentu uważasz za wysoką z punktu widzenia budżetu firmy, ale wciąż akceptowalną? (Cena dotyczy miesięcznego abonamentu na nieograniczoną liczbę rekrutacji)
    ... jaką miesięczną cenę uważasz za zbyt wysoką z punktu widzenia budżetu firmy i nie do zaakceptowania? (Cena dotyczy miesięcznego abonamentu na nieograniczoną liczbę rekrutacji

    Jaką miesięczną cenę za korzystanie z aplikacji bez ograniczeń uważasz za optymalną w zamiast za możliwość zaspokojenia wszystkich wcześniej wymienionych potrzeb?

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli aplikacja spełni oczekiwania Twoje i/lub Twoich współpracowników, czy Twoja firma będzie skłonna do zakupu abonamentu przez okres dwóch lat lub dłuższy?

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac