- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wypalenie zawodowe

    Ankieta dotycząca poziomu wypalenia zawodowego pracowników z przedziału wiekowego 25-45 z wykształceniem wyższym

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wpisz swoje stanowisko

      Pytanie numer 4 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jakim stopniu dotyczą Cię poniższe stwierdzenia:

      Pytanie numer 5 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1. w ogóle mnie nie dotyczy 2. raczej mnie nie dotyczy 3. trochę mnie dotyczy 4. bardzo mnie dotyczy 5. bardzo mocno mnie dotyczy
    Wstając rano czuję się zmęczony, kiedy widzę przed sobą nowy dzień pracy.
    Przez moją pracę czuję się sfrustrowany.
    Mam wrażenie, że zbyt ciężko pracuję.
    Wykazuję obojętność wobec ludzi, odkąd wykonuję tę pracę.
    W mojej pracy nie osiągam wielu znaczących celów.
    Temat pracy zawodowej wywołuje u mnie rozdrażnienie, lęk, stany depresyjne.
    Odczuwam zniechęcenie przed pójściem do pracy i traktuje pracę wyłącznie jako konieczność/przymus.
    Odczuwam u siebie takie objawy, jak: przeziębienia, bóle głowy, infekcje, bóle ze strony przewodu pokarmowego.
    Odczuwam problemy związane ze snem (budzenie się w nocy, trudności w zasypianiu i porannym wstawaniu).
    Towarzyszy mi uczucie zmęczenia i wyczerpania psychicznego po zakończeniu pracy.
    Myślę o porzuceniu pracy lub zmianie zawodu.
    Odczuwam przeciążenie zadaniami w pracy.
    Odczuwam brak autonomii w pracy (brak zaufania do mnie jako pracownika, dogłębna kontrola moich działań).
    Odczuwam brak należytego wynagrodzenia oraz uznania ze strony pracodawcy.

    Które z poniższych punktów Cię dotyczą:

      Pytanie numer 6 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac