- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lotnisko im. Fryderyka Chopina w Warszawie oczami klientów

    Jestem studentką II roku studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi. Zwracam się do Pana/Pani z prośbą o poświęcenie mi chwili czasu i uwagi na wypełnienie krótkiej ankiety, która będzie pomocna w napisaniu pracy dotyczącej lotniczego transportu pasażerskiego. Ankieta kierowana jest do osób korzystających z usług Lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Ankieta jest anonimowa i wykorzystana zostanie wyłącznie w celach naukowych.

    Jak często korzysta Pan/Pani z usług Lotniska im. F. Chopina w Warszawie?

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani lokalizację Portu Lotniczego im. F.Chopina?

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani poszczególne elementy funkcjonowania lotniska?

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo dobrze Dobrze Średnio Słabo Źle
    Przebieg formalności celnych
    Bezpieczeństwo
    Obsługa lotniska
    Istniejąca infrastruktura
    Wystrój lotniska
    Dojazd do lotniska
    Promocja portu

    Jak ocenia Pan/Pani w skali od 1:5 obsługę pasażerów na Lotnisku im. F.Chopina?

      Pytanie numer 4 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani długość czasu oczekiwania na odprawę na Lotnisku im. F.Chopina?

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość pracowników Portu Lotniczego im. F.Chopina?

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani zaangażowanie i chęć niesienia pomocy pracowników Portu Lotniczego im. F.Chopina?

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani zdanie: \"Klient Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina jest ważny dla firmy\"?

      Pytanie numer 8 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani chęć udzielania informacji przez pracowników Portu Lotniczego im. F.Chopina?

      Pytanie numer 9 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani jakość, udzielanych przez pracowników Portu Lotniczego im. F.Chopina, informacji/odpowiedzi?

      Pytanie numer 10 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani kompetencje pracowników obsługujących klientów Lotniska im. F.Chopina?

      Pytanie numer 11 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani dbałość pracowników o interesy klientów?

      Pytanie numer 12 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z którego europejskiego portu lotniczego korzystał Pan/Pani?

      Pytanie numer 13 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jakim celu korzystał Pan/Pani z wybranego lotniska?

      Pytanie numer 14 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani obsługę na tych lotniskach w porównaniu do naszego portu lotniczego?

      Pytanie numer 15 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 16 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 17 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 18 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu korzysta Pan/Pani najczęściej z Lotniska im.Fryderyka Chopina?

      Pytanie numer 19 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac